Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podłoga w biurze
#1
Co jest Waszym zdaniem najlepszym rozwiaznaiem jesli chcemy położyć podloge w biurze?  Jaka podłoga najlepiej się spisze?
Reply
#2
Wykładzina. Ale profesjonalna, przystosowana do warunków biurowych. Zapoznaj sie na przykład z ofertą firmy Wapol. Optymalne będzie położenie wykladziny pętelkowej. Wykładziny pętelkowe charakteryzują się supełkową strukturą włókna (skręconą lub nie). Polecane są do każdego rodzaju pomieszczeń w hotelach, salach konferencyjnych, restauracjach, kinach czy biurach. Wykładzina taka ma krótkie włosie, jest zbita.Tak wiec będzie bardzo wytrzymała i jednocześnie odporna na zabrudzenia. Nawet jak sie wybrudzi, to wyczyszczenie nie będzie problematyczne. https://www.wykladzinywapol.pl/wykladziny/biura
Odradzam na pewno wykładziny z długim włosiem. Nie jest to zdecydowanie dobra opcja.
Reply
#3
Jestem niechętna do jakiegokolwiek parkietu, bo mam taki u siebie w biurze i strasznie skrzypi i chrzęści pod nogami, co bardzo przeszkadza. Jak już to wolałabym dać połączenie drewna i wykładziny o właściwościach wytłumiających i ochronnych. Bardzo łatwo jest zetrzeć parkiet kółkami krzesła od komputera albo wstawiając ciężkie urządzenia pracujące w wysokich temperaturach.
Reply
#4
No, dobrze... Ale nie zapomnijcie również o zakupie listew przypodłogowych do wykończenia podłóg. Wbrew pozorom takie detale są naprawdę istotne i naprawdę sprawiają, że wnętrze dobrze, estetycznie się prezentuje. Na stronie sztukatorium.pl dostępna jest wysokiej jakości sztukateria do domu warszawa . Możecie bliżej zapoznać się z ich ofertą. Warto, ponieważ mają spory wybór i dobre ceny.
Reply
#5
U nas w biurze jest parkiet ułożony w jodełkę, fachowiec z parkietlux nam go od razu zaimpregnował, nie pamiętam jaki to gatunek drewna, ale jest twardy i odporny na wilgoć. Na krzesłach mamy specjalne filcowe podkładki więc nic się nie rysuje
Reply
#6
Najlepiej to wykładzina, bo jak parkiet położysz, to się rysy będą robić od foteli
Reply
#7
moim zdaniem klasyczne panele podłogowe będą lepsze, wykładzina pochłania zapachy, łatwo ją zaplamić, a przy panelach bierzemy profesjonalny płyn do mycia paneli i sprzątamy wszystko po całości, nie trzeba ich prać ani dezynfekować jak dywanów
Reply
#8
wykładzina w płytkach, jak jeden kwadrat się zabrudzi i nie da się go doczyścić to wymienia się fragment wykładziny a nie całość, będzie taniej
Reply
#9
Kompleksowymi remontami biur w Warszawie oraz innych miastach zajmuje się Total Sec. Mają wiele ciekawych pomysłów. Poza tym oferują realizacje fit out . Tutaj https://totalsec.pl jest ich strona. Warto się z nimi skontaktować i omówić ten temat. Biuro musi być precyzyjnie dopasowane do konkretnych prac, które są tam wykonywane.
Reply
#10
(2018-08-10, 10:43:08)person Wrote: Co jest Waszym zdaniem najlepszym rozwiaznaiem jesli chcemy położyć podloge w biurze?  Jaka podłoga najlepiej się spisze?
u nas świetnie sie sprawdzają http://teppi.pl/oferta/wykladziny-elastyczne-pcv/ Polecam Ci przejrzec ich ofertę  bo mają ciekawe modele. Mysle ze cos wybierzesz
Reply
#11
Witajcie. Pracuje w firmie ktora produkuje plyny do czyszczenia wszelakich wykladzin. Aktualnie poszukujemy maszyny ktora pozwoli nam dokladniej zbadac sklad roznych skladnkiwo ktore otrzymujemy do laboratorium . Co sądzicie o tej ofercie https://www.metrohm.com/pl-pl/przeglad-p...wodnictwa/ Zależy nam na wysokiej jakosci urządzeń.
Reply
#12
jeśli biuro jest duże i przewija się tam sporo osób to najlepiej postawić na jakiś trwały materiał, który tak szybko się nie zniszczy, a jednocześnie będzie dość łatwy w utrzymaniu. Może jakieś płytki albo posadzka drewniana (ale ona już wymaga więcej zachodu i nie zawsze w firmie się opłaca). Ewentualnie jakaś wykładzina, ale jej czyszczenie też jest nieco bardziej skomplikowane
Reply
#13
musi na pewno solidna
Reply
#14
Myślę, że dobrym rozwiązaniem może być wykładzina dywanowa, ale nie tak zwykła o dużej odporności, dedykowana do miejsc użyteczności publicznej. Tutaj http://www.sagar.com.pl/wykladziny-dywanowe.html takie wykładziny znajdziecie, zerknijcie sobie.
Reply
#15
Wykładzina w biurze? Gdzie wszyscy przychodzą z dworu i chodzą w butach? To raczej nie najlepszy pomysł.
Reply
#16
Kompletnie nie umiem się zdecydować. Pracowałam w miejscu, gdzie była wykładzina i wcale nie było na niej plam.
Reply
#17
Według mnie najbardziej funkcjonalną podłogą są zwykłe panele - dobrze się je montuje i są funkcjonalne.
Reply
#18
Zgadzam się. Łatwo będzie znaleźć fachowca, który zdecyduje się położyć panele i zrobi to dobrze.
Reply
#19
A co powiecie na parkiet? Ładnie wygląda i jest wytrzymały.
Reply
#20
Zależy jak duże jest biuro, ile osób w nim pracuje i jak wielki jest ruch. U mnie w biurze są panele, ale i pracowników wiele nie ma. Materiał jest ważny, a jak wiadomo, powinien być wytrzymały.
Reply
#21
Jak dla mnie to podłoga winylowa, łatwa do czyszczenia i odporna na zarysowania. A jeśli chodzi o remont biura to sam ostatnio przez to przechodziłem i pomogła mi firma http://www.remonty24.pl/oferta/remonty-biur Poszło im bardzo sprawnie i dzięki nim mam bardzo funkcjonalne wnętrze. A przede wszystkim przyjazną dla pracowników przestrzeń do pracy.
Reply
#22
Na pewno chciałabym nie decydować się na
Reply
#23
A co myślicie o wykładzinie? Wiele osób mi poleca, więc zastanawiam się czy w biurze dobrze się sprawdzi?
Reply
#24
Wykładzina to moim zdaniem najgorszy pomysł. Łatwo ją zalać/uplamić.
Reply
#25
Wcale nie, chyba że mówisz o pseudo wykładzinach z marketu. Takie porządne wykładziny dostosowane do powierzchni biurowych, a nawet szpitali czy hoteli to tu https://wykladziny-warszawa.pl/ dostaniesz. I są one odporne na ścieranie, są łatwe w utrzymaniu czystości. Sama się przekonaj
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)