Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Farby Dulux
#1
Co myślicie o farbach marki Dulux ?
Reply
#2
Malowałem farbami Dulux podczas remontu u siebie - bardzo dobry wybór
Reply
#3
Potwierdzam dobra farba, cenowo też nie najgorzej
Reply
#4
Cenowo jak na tą półkę - ok
Reply
#5
Dobra farba, używam. Cena jest odpowiednia patrząc na jej jakość.
Reply
#6
wydawało mi się że to dobra farba ale u mnie się nie sprawdziła. Słabo pokryła stary kolor, musiałam dokupić jeszcze jedno wiaderko.
Reply
#7
U mnie dobrze pokrywała.
Reply
#8
Kathy Wrote:wydawało mi się że to dobra farba ale u mnie się nie sprawdziła. Słabo pokryła stary kolor, musiałam dokupić jeszcze jedno wiaderko.

Przemalowalas wcześniej ścianę farba gwarantująca ?
Reply
#9
Farby marki Dulux są moim zdaniem najlepsze i zawsze najlepiej mi się nimi malowało. Farby są bardzo wydajne, nie pozostawiają smug, łatwo się je rozprowadza. Nie mam doświadczenia w malowaniu pędzlem, bo zawsze malowałam wałkiem, ale myślę, że i pędzlem bardzo łatwo nakłada się te farby na ściany. Dulux też ma świetne artykuły dotyczące wnętrz, a w szczególności kolorów farb, które bardzo często czytam i które bardzo mi pomagają w wyborze odpowiedniej farby lub w aranżacji wnętrza.
Reply
#10